Garantia si intretinerea bicicletei

Pregătire bicicletă pentru transport 
- dezasamblare și ambalare în cutie de carton250 lei
- cutie carton pentru transportare bicicletă50 lei
TAXA DE URGENȚĂ 100 LEI / BICICLETĂ (se achită pentru orice operațiune de service și se adaugă la costul reparației. Service-ul se efectuează în cel mai scurt timp, dar 'NU PE LOC').
NR CRTMANOPERA SERVICEPRET (RON)
1schimbat cheita sa10.00
2schimbat lant ( se scurteaza lantul la dimensiunea potrivita si monteaza)20.00
3schimbat mansoane20.00
4schimbat tija sa20.00
5schimbat camasa cablu20.00
6schimbat arc soc spate10.00
7schimbat cuie pedale20.00
8schimbat ax fata20.00
9schimbat manete frana20.00
10schimbat placute pedale20.00
11schimbat pinion20.00
12schimbat pedale20.00
13schimbat camera (demontare roată, demontare cauciuc vechi, montare cameră, montare cauciuc nou, remontare roată)20.00-30.00
14schimbat cauciuc (demontare roată, demontare cauciuc vechi, montare cameră, montare cauciuc nou, remontare roată)20.00-30.00
15schimbat sa20.00
16schimbat coronite20.00
17schimbat saboti frana20.00
18schimbat rotite schimbator20.00
19schimbat ax spate20.00
20schimbat manete/ schimbator25.00
21schimbat frana v-brake20.00
22schimbat angrenaj30.00
23schimbat ghidon20.00
24schimbat pipa30.00
25schimbat cuveti30.00
26schimbat frana disc40.00
27 demontat spite50.00
28schimbat placute frana disc20.00
29schimbat schimbator25.00
30schimbat monobloc30.00
31schimbat butuc35.00
32schimbat furca35.00
33schimbat niplu20.00
34schimbat lichid mineral30.00
NR CRTMANOPERA SERVICEPRET (RON)
1spitat+centrat roti ((demontare roată, demontare butuc,  despițare,  spițare ,  centrare roată)50.00-80.00
2montat mansoane15.00
3montat cheita sa15.00
4montat claxon15.00
5montat suport bidon/pompa15.00
6montat lant15.00
7montat tija sa15.00
8montat camasa cablu15.00
9montat oglinda15.00
10montat gentuta sa cadru15.00
11montat manete/ schimbator15.00
12montat manete frana15.00
13montat aripa fata15.00
14montat aripa spate15.00
15montat far15.00
16montat pinion15.00
17montat pedale15.00
18montat camera15.00
19montat pipa15.00
20montat cauciuc15.00
21montat sa15.00
22montat frana v-brake15.00
23montat schimbator15.00
24montat cric15.00
25montat stop fata/ spate15.00
26montat coarne15.00
27revizie disc frana20.00
28reglat soc20.00
29taiat tia furca/ sa/ ghidon35.00
30montat ghidolina25.00
31montat protectie lant25.00
32montat ax fata/spate20.00
33montat portbagaj20.00
34montat angrenaj20.00
35montat ghidon20.00
36montat furca20.00
37montat cuveti20.00
38montat frana disc20.00
39schimbat spita20.00
40schimbat placute frana disc20.00
41montat set aripi20.00
42montat vitezometru20.00
43montat scut20.00
44montat cos fata/spate20.00
45reglat frana spate/ fata20.00
46reglat schimbator fata/spate20.00
47montat monobloc20.00
48centrat roti40.00
49montat butuc30.00
50montat chaiguide30.00
51montat chit single speed30.00
52schimbat lichid mineral35.00
53aerisit frana hidraulica35.00
54revizie furca35.00

GARANŢIA SE REFERĂ LA PIESE ÎN URMĂTOARELE CONDIŢII:

1.cadru si furca:se schimbă dacă s-a rupt la sudură
nu se schimbă dacă prezinta urme de lovituri, îndoiri, defecţiuni la partea filetată
2.butuc roată:se schimbă dacă sa rupt chiuveta sau bilele
nu se schimbă dacă prezintă urme de lovituri , defecţiuni la partea filetată, îndoirea axului
sau a jantei
3.schimbătorul:se schimbă în cazul viciilor ascunse
nu se schimbă dacă prezintă urme de lovituri , orice reper al schimbătorului prezintă urme de
modificări sau este îndoit
4.pinionul:se schimbă în caz de defecţiuni de fabricaţie , clichetul este rupt
nu se schimbă dacă a fost demontat , lovit sau uzat .
5.pedala:cazul în care capătul pedalei prezintă urme de lovituri , deteriorată sau axul este îndoit
pedala şi dispozitivul angrenaj nu intră în garanţie
6.sistemul de antrenare:se schimbă în caz de defecţiune la rulment
nu se schimbă dacă prezintă urme de lovituri , defecţiuni la partea filetată a chiuvetei sau a
braţului de antrenare
7.maneta frînă şi schimbător:se schimbă în cazul fisurării ,crăpăturii sau leziuni interne
nu se schimbă dacă ruperea a fost cauzată de lovituri
8.frîna:se schimbă în cazul fisurării , ruperii
nu se schimbă dacă ruperea a fost cauzat de lovituri ( saboţii uzaţi şi cablul rupt nu se
schimbă)
9.ţeava de şase schimbă numai dacă este îndoit deasupra semnului de maxim

CONDITII DE PIERDEREA GARANŢIEI:

Garanţia se pierde în cazul :

  • în care bicicleta nu a fost folosit conform modului de utilizare sau întreţinerea a fost neglijată;
  • în care defecţiunea a fost cauzată de folosirea necorespunzătoare : ciocniri , suprasarcină , accidente;
  • în care bicicleta a fost reparată de către un service neautorizat de importator;
  • în care nr. de serie al bicicletei nu corespunde (sau nu poate fii identificat ) cu numărul trecut în
    certificatul de garanţie;
  • în care nu se prezinta certificatul de garanţie şi factura de cumpărare;
  • în care bicicleta se foloseşte ptr. Concursuri;

Garanţia nu acoperă janta îndoită ( 8 în roată ), descentrarea roţilor , pană de cauciuc , zgîrieturi şi neuniformităţi ale vopselei sau cromării.

Piesele supuse uzurii ( sabot , cameră , anvelopă , şa , lanţ , pinion, dispozitiv angrenaj, cabluri) nu reprezintă garanţie pentru uzură doar pentru defecţiuni de fabricaţie.

La întocmirea reclamaţiei trebuie prezentată întreaga bicicletă, chiar dacă subiectul reclamţiei este doar un subasamblu, sau o piesă!

Reclamaţiile se vor lua în considerare numai în cazul prezentării certificatului de garanţie şi a facturii de cumpărare.

Orice modificare în certificatul de garanţie atrage după sine pierderea valabilităţii acesteia . În cazul defectării bicicletei o comisie hotăreşte cauza defecţiunii.

Piesele care nu fac obiectul garantiei vor fi puse la dispzitia clientului contra cost.

Art. 1 Modul de utilizare:

Bicicleta se foloseşte de o singură persoană , sarcina maximă fiind 120 kg. Bicicleta se utilizează pe drumuri amenajate sau neamenajate, dar în mod corespunzător cu tipul bicicletei. Nu se fac acrobaţii, sărituri. Vitezele se schimbă în timpul mersului pedalînd uşor, dar fără ca bicicleta să fie sub sarcina (fără a forţa pedalarea). În timpul schimbării vitezei este interzis pedalarea în spate .

Frînarea bicicletei se face folosind concomitent ambele frîne. Înainte de întrebuinţare convingeţi-vă de eficienţa frînelor. Pe drum umed eficienţa frînelor scade, în acest caz deplasaţi-vă cu precauţie .

Bicicleta poate circula pe drumurile publice numai daca este echipat corespunzător conform codului rutier in vigoare.

Recomandăm folosirea echipamentului de protecţie (casca, genunchiere, cotiere etc.)

Reglarea bicicletei: Înălţimea ghidonului şi a şeii se poate regla maxim pîna la semnul indicat pe acestea – “linia STOP“. Presiunea în pneuri cca. 3 – 5 atm.

Art. 2 Întreţinerea bicicletei:

Se recomandă verificarea bicicletei înainte de fiecare utilizare pentru prevenirea defectelor mari ireparabile.

Întreţinerea efectuată din timp duce la mărirea duratei de utilizare a bicicletei şi siguranţei în funcţionare.

Înainte de utilizare verificaţi:

  • eficacitatea frînelor
  • rigiditatea , strîngerea ghidonului, rotirea să fie uşoară şi fără joc .
  • roata faţă – spate (strîngerea piuliţelor, presiunea în pneuri , rotirea uşoară şi fără joc)
  • strîngerea piuliţelor şi şuruburilor.
  • rigiditatea pedalelor în braţe (pedalele trebuie strînse pînă la maximum)
  • rigiditatea dispozitivului de pedalat (rotirea uşoară şi fără joc)
  • reglarea schimbătoarelor (schimbarea lanţului să se producă uşor si fara zgomot)

Jocul, oricît de mic din părţile mişcătoare, în rotaţie ale bicicletei (ghidon, ax central, butuci, pedale) creşte exponenţial la fiecare folosire şi duce la deterioarea acestora .

Recomandăm remedierea urgentă a defecţiunii, în caz contrar duce la pierderea garanţiei.

Se cere verificarea cît mai dese a strîngerii şuruburilor şi piuliţelor, cu precădere strîngerea pedalelor în braţe întrucît defectele apărute din neglijarea acestora duce la pierderea garanţiei.

În cazul schimbării pedalelor, la montare trebuie avut în vedere ca pedala cu semnul R are filet de dreapta şi se filetează în braţul drept iar cel cu semnul L filet de stînga şi se filetează în braţul stîng invers ca cel din dreapta.

Lanţul se curăţă solvent degresant şi se unge la 2 săptămâni cu ulei de lanţ.

Bicicleta trebuie curăţată ori de cîte ori este nevoie.

Depozitarea se face într-un loc uscat, ferit de razele soarelui si de umezeală.

Please select your product

Categorii