Garantia si intretinerea bicicletei

Pregătire bicicletă pentru transport 
- dezasamblare și ambalare în cutie de carton 250 lei
- cutie carton pentru transportare bicicletă 50 lei
TAXA DE URGENȚĂ 100 LEI / BICICLETĂ (se achită pentru orice operațiune de service și se adaugă la costul reparației. Service-ul se efectuează în cel mai scurt timp, dar 'NU PE LOC').
NR CRT MANOPERA SERVICE PRET (RON)
1 schimbat cheita sa 10.00
2 schimbat lant ( se scurteaza lantul la dimensiunea potrivita si monteaza) 20.00
3 schimbat mansoane 20.00
4 schimbat tija sa 20.00
5 schimbat camasa cablu 20.00
6 schimbat arc soc spate 10.00
7 schimbat cuie pedale 20.00
8 schimbat ax fata 20.00
9 schimbat manete frana 20.00
10 schimbat placute pedale 20.00
11 schimbat pinion 20.00
12 schimbat pedale 20.00
13 schimbat camera (demontare roată, demontare cauciuc vechi, montare cameră, montare cauciuc nou, remontare roată) 20.00-30.00
14 schimbat cauciuc (demontare roată, demontare cauciuc vechi, montare cameră, montare cauciuc nou, remontare roată) 20.00-30.00
15 schimbat sa 20.00
16 schimbat coronite 20.00
17 schimbat saboti frana 20.00
18 schimbat rotite schimbator 20.00
19 schimbat ax spate 20.00
20 schimbat manete/ schimbator 25.00
21 schimbat frana v-brake 20.00
22 schimbat angrenaj 30.00
23 schimbat ghidon 20.00
24 schimbat pipa 30.00
25 schimbat cuveti 30.00
26 schimbat frana disc 40.00
27  demontat spite 50.00
28 schimbat placute frana disc 20.00
29 schimbat schimbator 25.00
30 schimbat monobloc 30.00
31 schimbat butuc 50.00
32 schimbat furca 35.00
33 schimbat niplu 20.00
34 schimbat lichid mineral 30.00
NR CRT MANOPERA SERVICE PRET (RON)
1 spitat+centrat roti ((demontare roată, demontare butuc,  despițare,  spițare ,  centrare roată) 50.00-80.00
2 montat mansoane 15.00
3 montat cheita sa 15.00
4 montat claxon 15.00
5 montat suport bidon/pompa 15.00
6 montat lant 15.00
7 montat tija sa 15.00
8 montat camasa cablu 15.00
9 montat oglinda 15.00
10 montat gentuta sa cadru 15.00
11 montat manete/ schimbator 15.00
12 montat manete frana 15.00
13 montat aripa fata 15.00
14 montat aripa spate 15.00
15 montat far 15.00
16 montat pinion 15.00
17 montat pedale 15.00
18 montat camera 15.00
19 montat pipa 15.00
20 montat cauciuc 15.00
21 montat sa 15.00
22 montat frana v-brake 15.00
23 montat schimbator 15.00
24 montat cric 15.00
25 montat stop fata/ spate 15.00
26 montat coarne 15.00
27 revizie disc frana 20.00
28 reglat soc 20.00
29 taiat tia furca/ sa/ ghidon 35.00
30 montat ghidolina 25.00
31 montat protectie lant 25.00
32 montat ax fata/spate 20.00
33 montat portbagaj 20.00
34 montat angrenaj 20.00
35 montat ghidon 20.00
36 montat furca 20.00
37 montat cuveti 20.00
38 montat frana disc 20.00
39 schimbat spita 20.00
40 schimbat placute frana disc 20.00
41 montat set aripi 20.00
42 montat vitezometru 20.00
43 montat scut 20.00
44 montat cos fata/spate 20.00
45 reglat frana spate/ fata 20.00
46 reglat schimbator fata/spate 20.00
47 montat monobloc 20.00
48 centrat roti 40.00
49 montat butuc 30.00
50 montat chaiguide 30.00
51 montat chit single speed 30.00
52 schimbat lichid mineral 35.00
53 aerisit frana hidraulica 35.00
54 revizie furca 35.00

GARANŢIA SE REFERĂ LA PIESE ÎN URMĂTOARELE CONDIŢII:

1. cadru si furca: se schimbă dacă s-a rupt la sudură
nu se schimbă dacă prezinta urme de lovituri, îndoiri, defecţiuni la partea filetată
2. butuc roată: se schimbă dacă sa rupt chiuveta sau bilele
nu se schimbă dacă prezintă urme de lovituri , defecţiuni la partea filetată, îndoirea axului
sau a jantei
3. schimbătorul: se schimbă în cazul viciilor ascunse
nu se schimbă dacă prezintă urme de lovituri , orice reper al schimbătorului prezintă urme de
modificări sau este îndoit
4. pinionul: se schimbă în caz de defecţiuni de fabricaţie , clichetul este rupt
nu se schimbă dacă a fost demontat , lovit sau uzat .
5. pedala: cazul în care capătul pedalei prezintă urme de lovituri , deteriorată sau axul este îndoit
pedala şi dispozitivul angrenaj nu intră în garanţie
6. sistemul de antrenare: se schimbă în caz de defecţiune la rulment
nu se schimbă dacă prezintă urme de lovituri , defecţiuni la partea filetată a chiuvetei sau a
braţului de antrenare
7. maneta frînă şi schimbător: se schimbă în cazul fisurării ,crăpăturii sau leziuni interne
nu se schimbă dacă ruperea a fost cauzată de lovituri
8. frîna: se schimbă în cazul fisurării , ruperii
nu se schimbă dacă ruperea a fost cauzat de lovituri ( saboţii uzaţi şi cablul rupt nu se
schimbă)
9. ţeava de şa se schimbă numai dacă este îndoit deasupra semnului de maxim

CONDITII DE PIERDEREA GARANŢIEI:

Garanţia se pierde în cazul :

  • în care bicicleta nu a fost folosit conform modului de utilizare sau întreţinerea a fost neglijată;
  • în care defecţiunea a fost cauzată de folosirea necorespunzătoare : ciocniri , suprasarcină , accidente;
  • în care bicicleta a fost reparată de către un service neautorizat de importator;
  • în care nr. de serie al bicicletei nu corespunde (sau nu poate fii identificat ) cu numărul trecut în
    certificatul de garanţie;
  • în care nu se prezinta certificatul de garanţie şi factura de cumpărare;
  • în care bicicleta se foloseşte ptr. Concursuri;

Garanţia nu acoperă janta îndoită ( 8 în roată ), descentrarea roţilor , pană de cauciuc , zgîrieturi şi neuniformităţi ale vopselei sau cromării.

Piesele supuse uzurii ( sabot , cameră , anvelopă , şa , lanţ , pinion, dispozitiv angrenaj, cabluri) nu reprezintă garanţie pentru uzură doar pentru defecţiuni de fabricaţie.

La întocmirea reclamaţiei trebuie prezentată întreaga bicicletă, chiar dacă subiectul reclamţiei este doar un subasamblu, sau o piesă!

Reclamaţiile se vor lua în considerare numai în cazul prezentării certificatului de garanţie şi a facturii de cumpărare.

Orice modificare în certificatul de garanţie atrage după sine pierderea valabilităţii acesteia . În cazul defectării bicicletei o comisie hotăreşte cauza defecţiunii.

Piesele care nu fac obiectul garantiei vor fi puse la dispzitia clientului contra cost.

Art. 1 Modul de utilizare:

Bicicleta se foloseşte de o singură persoană , sarcina maximă fiind 120 kg. Bicicleta se utilizează pe drumuri amenajate sau neamenajate, dar în mod corespunzător cu tipul bicicletei. Nu se fac acrobaţii, sărituri. Vitezele se schimbă în timpul mersului pedalînd uşor, dar fără ca bicicleta să fie sub sarcina (fără a forţa pedalarea). În timpul schimbării vitezei este interzis pedalarea în spate .

Frînarea bicicletei se face folosind concomitent ambele frîne. Înainte de întrebuinţare convingeţi-vă de eficienţa frînelor. Pe drum umed eficienţa frînelor scade, în acest caz deplasaţi-vă cu precauţie .

Bicicleta poate circula pe drumurile publice numai daca este echipat corespunzător conform codului rutier in vigoare.

Recomandăm folosirea echipamentului de protecţie (casca, genunchiere, cotiere etc.)

Reglarea bicicletei: Înălţimea ghidonului şi a şeii se poate regla maxim pîna la semnul indicat pe acestea – “linia STOP“. Presiunea în pneuri cca. 3 – 5 atm.

Art. 2 Întreţinerea bicicletei:

Se recomandă verificarea bicicletei înainte de fiecare utilizare pentru prevenirea defectelor mari ireparabile.

Întreţinerea efectuată din timp duce la mărirea duratei de utilizare a bicicletei şi siguranţei în funcţionare.

Înainte de utilizare verificaţi:

  • eficacitatea frînelor
  • rigiditatea , strîngerea ghidonului, rotirea să fie uşoară şi fără joc .
  • roata faţă – spate (strîngerea piuliţelor, presiunea în pneuri , rotirea uşoară şi fără joc)
  • strîngerea piuliţelor şi şuruburilor.
  • rigiditatea pedalelor în braţe (pedalele trebuie strînse pînă la maximum)
  • rigiditatea dispozitivului de pedalat (rotirea uşoară şi fără joc)
  • reglarea schimbătoarelor (schimbarea lanţului să se producă uşor si fara zgomot)

Jocul, oricît de mic din părţile mişcătoare, în rotaţie ale bicicletei (ghidon, ax central, butuci, pedale) creşte exponenţial la fiecare folosire şi duce la deterioarea acestora .

Recomandăm remedierea urgentă a defecţiunii, în caz contrar duce la pierderea garanţiei.

Se cere verificarea cît mai dese a strîngerii şuruburilor şi piuliţelor, cu precădere strîngerea pedalelor în braţe întrucît defectele apărute din neglijarea acestora duce la pierderea garanţiei.

În cazul schimbării pedalelor, la montare trebuie avut în vedere ca pedala cu semnul R are filet de dreapta şi se filetează în braţul drept iar cel cu semnul L filet de stînga şi se filetează în braţul stîng invers ca cel din dreapta.

Lanţul se curăţă solvent degresant şi se unge la 2 săptămâni cu ulei de lanţ.

Bicicleta trebuie curăţată ori de cîte ori este nevoie.

Depozitarea se face într-un loc uscat, ferit de razele soarelui si de umezeală.

Categorii